ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΙΜΩΝ

Πολιτική Τιμών

Οι τιμές των δωματίων είναι ανά διανυκτέρευση και περιλαμβάνουν:

  • Όλους τους φόρους
  • Κέρασμα καλωσορίσματος κατά την άφιξη
  • Πλούσιο πρωινό με δυνατότητα σερβιρίσματος στο δωμάτιο
  • Δωρεάν wifi
  • Βεράντα με θέα και εξωτερικά έπιπλα
  • Ψυγείο – mini bar
  • Αυτόνομος κλιματισμός ή θέρμανση
  • 2 smart τηλεοράσεις flat screen
  • Θυρίδα ασφαλείας με προσωπικό κωδικό
  • Κουζίνα με εστία και ταχυβραστήρα
  • Deluxe μπάνιο με στήλη υδρομασάζ και ντουζιέρα
  • Καλλυντικά μπάνιου
  • Εξοπλισμένες ντουλάπες με απλώστρα, σίδερο ατμού και σιδερώστρα
  • Υπηρεσία δωματίου
  • Καθημερινή καθαριότητα
  • Υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών από το parking του χωριού έως το δωμάτιο

Η χρήση για επιπλέον άτομο (ενήλικας) είναι 35€ ανά διανυκτέρευση.

Η τιμή για μονόκλινο είναι ίση με την κανονική τιμή του δωματίου μείον 20%

Πολιτική Ξενοδοχείου

Check in: Από τις 15:00μμ

Check out: 11:00 το μεσημέρι

Η καφετέρια του ξενοδοχείου θα δέχεται εκτός από τους διαμένοντες και εξωτερικούς επισκέπτες.

Επιτρέπονται κατοικίδια στους χώρους του ξενοδοχείου.

Πολιτική Ακυρώσεων

Οι ακόλουθες ακυρωτικές χρεώσεις ισχύουν ειδικά για μεμονομένες κρατήσεις. Παρακάτω παραθέτουμε την πολιτική ακύρωσης:

  • Σε περίπτωση ακύρωσης μέχρι 21 ημέρες πριν την άφιξη, δεν θα ισχύουν ακυρωτικά.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης από 21 έως 14 ημέρες πριν την άφιξη, το 30% του συνολικού ποσού της κράτησης.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης από 14 έως 7 ημέρες πριν την άφιξη, το 50% του συνολικού ποσού της κράτησης.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης από 7 ημέρες πριν την άφιξη ή σε περίπτωση μη εμφάνισης (non show), το 100% του συνολικού ποσού κράτησης.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης σε not refundable κράτηση το 100% ασχέτως της ημερομηνίας ακύρωσης.

Πολιτική Ακυρώσεων Εορταστικών Πακέτων

  • Σε περίπτωση ακύρωσης μέχρι 21 ημέρες πριν την άφιξη, ισχύουν ακυρωτικά αναλόγως του εορταστικού πακέτου, το οποίο και αναγράφεται ανα πακετο διακοπών .
  • Σε διαφορετική περίπτωση ακύρωσης από 21 έως 14 ημέρες πριν την άφιξη, το 50% του συνολικού ποσού της κράτησης.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης από 14 έως 7 ημέρες πριν την άφιξη, το 80% του συνολικού ποσού της κράτησης.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης από 7 ημέρες πριν την άφιξη ή σε περίπτωση μη εμφάνισης (non show), το 100% του συνολικού ποσού κράτησης.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης σε not refundable κράτηση πακέτου παρακρατείτε το 100% ασχέτως της ημερομηνίας ακύρωσης.

Πολιτική Ακυρώσεων Προπληρωμένων Εκπτωτικών Πακέτων

Τα προπληρωμένα εκπτωτικά πακέτα δεν επιστρέφονται, δεν μεταβιβάζονται και δεν μεταφέρονται σε κάθε περίπτωση ακύρωσης.

Πολιτική παραπόνων

Στο ξενοδοχείο «1822 Makrinitsa Suites», έχουμε στοχέυουμε στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, έχοντας πάντα γνώμονα την τελική ικανοποίησή τους κατά τη διαμονή στο ξενοδοχείο, δεσμεύεται για την αποτελεσματική διαχείριση πιθανών παραπόνων που ενδέχεται να προκύψουν. Θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι και η δική σας συμβολή είναι σημαντική.

Διαδικασία υποβολής και διαχείρισης παραπόνων

Κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, ή μετά το τέλος της, μπορείτε αρχικά να ενημερώσετε την υποδοχή (reception) του ξενοδοχείου έτσι ώστε να δοθεί άμεση λύση πριν την αναχώρησή σας.

Η ενημέρωση μπορεί να γίνει και γραπτώς, συμπληρώνοντας το Ειδικό Φύλλο Διαμαρτυρίας που υπάρχει διαθέσιμο στην υποδοχή του ξενοδοχείου.

Εναλλακτικά, μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας ηλεκτρονικά, μέσω της φόρμας σε αυτή τη σελίδα, αναγράφοντας τα στοιχεία της κράτησης και τα στοιχεία επικοινωνίας σας, και περιγράφοντας με συγκεκριμένο τρόπο το παράπονό σας και αναφέροντας τις προσδοκίες αναφορικά με την επίλυση του προβλήματος.

Τα παράπονα που υποβάλλονται γραπτώς, είτε μέσω του Ειδικού Φύλλου Διαμαρτυρίας, είτε ηλεκτρονικά, μεταβιβάζονται από την υποδοχή του ξενοδοχείου στον υπεύθυνο επικοινωνίας. Εκείνος τα επεξεργάζεται και δρομολογεί την άμεση επίλυσή τους απευθυνόμενος στο αντίστοιχο τμήμα του ξενοδοχείου και τους αρμόδιους υπαλλήλους.

Παράλληλα άμεσα θα σας αποστέλλεται βεβαίωση παραλαβής παραπόνου και εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος το οποίο δεν θα ξεπερνάει τις 15 ημέρες η επίσημη απάντηση του ξενοδοχείου μας.

Ηλεκτρονική φόρμα διαμαρτυρίας